Open Letter/Review of The Sends by Olle Wehlin

I asked Olle Wehlin to write a review of The Sends in Swedish, with the idea that it would be published to the Swedish 8a page. Here's what Olle had to say:

jaha. så har man sett den då, filmen man väntat på allt för länge.
Kan tänka mig att tillverka en klätterfilm måste vara rätt svårt eller hårt kanske. speciellt om man skå få självaste hugh grant att sola elefant sprickan.
måste verkligen säga att filmen tilltalar mig väldigt gott. det känns som om du börjar att få kläm på det där.
otroliga platser i bohusskärgården samt en otroligt svensk nyaseeländare det är ju som gjort för en mysig hemma kväll.
kul som faan att få ta del av dessa hjältars grymma driv, även om vissa kör moped och andra brassar fete båt, så verkar det ju som om det enda viktiga är det rätta tillståndet, för det är väl då man sänder. STARKT JOBBAT
ser fram emot uppföljaren, och hoppas på att henrik kommer starta en båt taxi i skärgården.
kan mycket väl tänka mig att detta kan bli årets julklapp i vissa kretsar.

(du får säga till om du vill att jag skall skriva mer. filmen är as grym det ända jag skulle vilja ha mer av är utzoomningar.)
har tyvärr tappat bort adressen till jens men det kanske du kan lösa. funkar på att åka till blåmannen till sommaren och ha en hjälmkamera under klättringen vad tror du om det. mvh olle

No comments: